TREND ALERT: Le béret.

by - 20:32

I love me some french accessories. Who doesn't? French chic is everywhere, my Instagram feed is full of it and don't let me start with Pinterest. I kinda like that new trend. French chic is always connected with effortless beauty, red lipstick and messy fringe. In world full of Kardashians, be Parisienne. Natural is always better than plastic. Simple red lipstick is always better than heavy contour. Le béret is always better than anything else. I want it in every possible colour you can imagineee!! I want it in blue, I want it in red, hell, I want it in green lol. It can hide the baddest of bad hair days and it brings out your face and that red lipstick better than any other hat/cap. I adore it and I think it is THE trend this autumn/winter. I kinda don't like it with pearls tho. Pearls are also everywhere, I don't know. I just feel like it is not my style? Idk. Anyways. I checked Pinterest for some inspiration buut you can aslo find some pics how I style it. Let me know if you like it! 

XOXO, M.

***

Obožavam francuske modne dodatke. A tko ih ne voli? Francuski šik je svugdje, od Instagrama do Pinteresta (a o njemu da ni ne govorim). Nekako mi se sviđa taj novi trend. Francuski šik je uvijek povezan sa ljepotom bez puno truda, crvenim ružom i neurednim šiškama. U svijetu punome Kardashianki, budi Parižanka. Prirodno je uvijek bolje od plastike. Jednostavni crveni ruž je bolji od teškog konturiranja lica. Beretka je uvijek bolja od bilo čega ostalog. Želim ju u svaakoj mogućoj boji koju možeš zamisliti. Želim ju u plavoj, želim ju u crvenom, ma kvragu, želim ju i u zelenoj haha! Može sakriti najgori dan kose, a istovremeno istakne lice i taj moćni crveni ruž. Super mi je i mislim da je to onaj IT modni dodatak ove jeseni/zime. No, nekako mi se ne sviđa ona varijanta sa biserima. Biseri su također svugdje. Osjećam da to nije moj stil. Nemam pojma. Uglavnom! Malo sam prošvrljala preko Pinteresta za inspiracijom, ali sam dodala i par slika kako ja furam beretku. Javite mi sviđa li Vam se!

XOXO, M.














You May Also Like

0 komentari