Pink Friday.

by - 17:19

On Fridays we wear pink. Especially if that Friday is well known as black Friday. It is always better to be bold and different. Always be yourself because nobody can do it better than you! Few weeks ago, I had a chance to get my thoughts on the paper. And not just paper- SHOES. Finally, I was able to make something just the way I imagined it. If you follow me on Instagram, you should know all about my love for shoes. So I am proud to announce my latest collaboration with the coolest website on the whole Internet - SHOES OF PREY (click to go directly to their website). Shoes of prey allows you to create your own shoes, and they have whole spectrum of models, colors, textures, patterns and you can finally create those shoes you searched for everywhere but couldn't find it. They also are offering you free custom inscription which allows you to type whatever you like into your shoes (WHAAT?)! It is actually little pricey (55 EUR). But guess what?! I am giving you the code so you can get custom inscription for free! Yaay!Use the code: MARIAHSCHAMBERS and have your own name or date or aaanything you like printed inside of your shoes. I love how they support uniqueness and are offering you the way to be different. Check out how I styled my shoes and if you like it, leave me a comment!

XOXO, M. 

***
Petkom nosimo rozo. Pogotovo ako je baš taj petak poznat kao Crni Petak. Uvijek je dobro biti drugačiji i odvažan. Uvijek budite svoji, jer nitko to ne može bolje isfurati od vas! Prije par tjedana sam dobila priliku prenijeti svoje zamisli na papir. I to ne samo papir- CIPELE! Napokon sam bila u mogućnosti da napravim nešto baaš onako kako sam zamišljala. Ako me pratite na Instagramu, možda ste već zamijetili moju ljubav prema cipelama. I zato ponosno predstavljam posljednju suradnju sa najkul brendom na cijelome internetu - SHOES OF PREY (klikni za direkni odlazak na stranicu). Shoes of prey ti omogućuje da dizajniraš svoje vlastite cipele, a imaju toliko boja, uzoraka, materijala i modela cipela da se nećeš moći odlučiti među svim tim. Napokon možeš kupiti one cipele koje svugdje tražiš no nigdje nema točno onakvih kakve si zamišljala. Također nude uslugu besplatnog graviranja bilo čega na uložak cipele. To je zapravo pomalo i skupo. Iznosi 55 eura (cca. 420kn). Ali pogodi šta?! Nudim ti to besplatno! Sa mojim kodom MARIAHSCHAMBERS možeš ugravirati što goood ti srce zaželi: datum, ime, naziv ma bilo što. Baš mi se sviđa ta ideja podupiranja individualnosti i drugačijosti (znam da to nije riječ, pst). A na slikama škicni kakve su moje unikatne cipele i kako sam ih kombinirala. Ako ti se sviđa, ostavi komentar!

XOXO, M.



































You May Also Like

0 komentari